domingo, 8 de marzo de 2009

Camelias-Camèlies




Fa dies que el Jardi del Pep no ha crescut quant a continguts. Com que el blog té com a temàtica el jardí en el sentit més ampli, avui pujaré unes quantes fotografies de camèlies. Li dono les gràcies a la Cristina, perquè m'ha assessorat més que ningú altre en relació amb aquesta planta de caire tan atlàntic.

Hace días que el Jardí del Pep no ha crecido en cuanto a contenidos. Como el blog tiene como temática el jardín en el sentido más amplio, hoy subiré unas cuantas fotos de camelias. Le doy las gracias a Cristina, porque me ha asesorado más que nadie en relación con esta planta tan característicamente atlántica.






Encara tinc unes quantes japòniques per florir. Tan aviat com arribi l'hora, us les ensenyaré. En aquests indrets de terres i aigües profundament alcalines és un repte cultivar acidòfiles. Però en veure cada flor, tots aquests maldecaps ràpidament s'espassen.

Todavía tengo unas cuantas japónicas por florecer. Tan pronto como lo hagan, os las enseñaré. En estos sitios de tierras y aguas profundamente alcalinos es un reto cultivar acidófilas. Pero viendo cada flor, totos estos quebraderosa de cabeza rápidamente se disipan.


Mathotiana m'ha impressionat per la mida de les flors. Yuletide és senzillament simple. General Lamoricière té com a tret característic la forma de les flors, que tot i ser mitjanes, tenen la forma d'anèmona, que particularment m'agrada molt.

Mathotiana me ha impresionado por el tamaño de sus flores. Yuletide es sencillamente simple. General Lamoricière tiene como rasgo cacterístico la forma de sus flores, que a pesar de ser medianas, tienen forma de anémona, que me gusta especialmente.

1 comentario:

Hawai dijo...

Están preciosas, Pep. Da gusto ver lo bien que las cuidas en la costa Este. No es sencillo tener los elementos en contra, pero ahí es donde interviene la mano del jardinero experto.
Yuletide es una pequeña gran camelia, me encanta.

Bicos!!!.